Friday, May 14, 2010

Bursdagskurv

God morgen alle sammen!
I går var vi i kalas fra morgen til seint på kveld!
Først var vi i konfirmasjon til broren til mannen min (skriver mannen jeg, selvom jeg ikke er gift. Høres så fint ut *Smiler*:)
Så var vi i 85 års feiring til oldemoren til barna på kvelden.
Men hva gir man til en på 85 år som har alt og som helst ønsker seg en god klem?


Jeg laget en stor kurv hvor jeg puttet oppi masse forskjellige koselige ting:
En liten blomst, en rødvin, kubbelys, fyrstikkeske og servietter fra Sagen, eksklusiv marmelade, en gavebok om bestemødre, et brodert lommetørkle, diverse konfekt i nostalgiske poser og et koselig innrammet bilde av bursdagsbarnet, mannen min og barna.
Den fine kurven kjøpte jeg på "Søstrene Grene" for en 50 lapp;)


Bursdagsbarnet ble storfornøyd med gaven. Og jammen var det ikke flere i selskapet som kom med ønske om en slik kurv når de har bursdag;)

I dag sto jeg opp klokken 06.00 for å jobbe med skolearbeid. Har en norsk innlevering som skal leveres i kveld som jeg må bli ferdig med.

Mannen jobber hele helgen og barna og jeg skal bare kose oss.
Kanskje får jeg tid til å besøke dere også? ;)
 Gleder meg til å se hva dere har bedrevet med den siste tiden:)

Ha en fin dag!

0 komentar:

Post a Comment

 

©2009 life style | by TNB